• 045 5 42 42 60
  • 06 21650280
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ben jij het Thuis zitten zat?

Komen de muren op je af?
Voel je je eenzaam of zit je in een dip?
Ben je vaak onzeker en heb je daar genoeg van?
Volg dan de NLP Practitioner opleiding!

Meer informatie

Herken je dit ook?

Achtervolgt het verleden je door onverwerkte emoties?
Ben jij die eeuwige twijfelaar die moeite heeft met het maken van keuzes?
Werk aan een betere toekomst, volg deze opleiding!

Meer informatie

Van Depressie naar Vooruitgang.

Zijn jouw gedachten meester over je eigen ik?
Kun je niet meer stoppen met denken en slaap je slecht?
Help jij altijd anderen maar niet jezelf? 
Volg dan deze opleiding waardoor je weer regie krijgt over jezelf!

Meer informatie

Master in Coaching.

Wil jij het optimale uit jezelf en anderenhalen?
Wil je een cliënt op een efficiënte, snelle, manier naar een oplossing begeleiden,
bij je medewerkers de aanwezige talenten optimaal naar boven te halen?
Word een coach en help anderen weer hun leven op te pakken.
Volg deze opleiding en word een Master Coach!

Meer informatie

Hou je van Aanpakken?

Weet je dat bijna heel Nederland in een depressie aan het raken is?
Dat er bij de GGZ wachtlijsten zijn van ruim 1 tot 2 jaar?
Zie je om je heen mensen wegkwijnen en geen hoop meer hebben?
Volg dan de NLP Bootcamp opleiding, binnen 6 maanden ben je een Master Coach!

Meer informatie

Klachtenprocedure

We streven naar een perfecte dienstverlening voor elke deelnemer. Omdat alle diensten mensenwerk is kan het ook weleens mis gaan. Wanneer je ondanks onze inspanningen toch niet tevreden bent dan horen we dit graag. Samen kunnen we kijken naar een oplossing die voor ons beide werkt. Mocht dit niet tot een oplossing komen dan heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Hoe deze klachtenprocedure werkt kun je hieronder stap voor stap doornemen.

1. Klacht
Een heldere omschrijving van de klacht over onze dienstverlening en of activiteiten van NLP Opleidingen Wegener.

2 Deelnemer
Is afnemer van een van onze diensten van NLP Opleidingen Wegener

Hoe dien je deze klacht in?

Dit kan schriftelijk per post. Om je klacht zo snel als mogelijk te kunnen beoordelen willen we je vragen om je klacht te voorzien met:

• je volledige naam en datum van het schrijven
• zoals boven vermeld een heldere omschrijving
• evt. voorgaande correspondentie als kopie toevoegen dat de klacht nog meer verduidelijkt

Hoe meer relevante informatie je klacht onderbouwd hoe sneller we een oplossing op maat kunnen maken. Deze klacht kun je sturen naar:

NLP Opleidingen Wegener
Afdeling klachtenafhandeling
Da Costastraat 1
6416VP Heerlen

Behandeling van je klacht

Binnen een week ontvang je een schriftelijke bevestiging als ontvangstbevestiging. In deze bevestiging wordt ook vermeld binnen welk termijn we een reactie geven. We streven er naar om binnen 2 weken na de bevestiging te reageren. Mocht het niet haalbaar zijn binnen de gestelde termijn dan ontvang je hierover een schriftelijke reactie. Het kan zijn dat we toch meer informatie nodig hebben en hierom vragen. Hierdoor kunnen we ook een objectieve beoordeling geven voor beide partijen. De klacht zal binnen een termijn van 4 weken afgehandeld moeten worden. Mocht de klacht niet binnen 4 weken behandeld zijn zal de betreffende persoon een schriftelijke kennisgeving ontvangen waarin vermeld wordt binnen welk termijn het wel afgehandeld zal zijn.

Reactie op je klacht

Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld. We zullen er alles aan doen om je klacht naar alle tevredenheid af te handelen. Het kan echter zijn dat we toch niet samen komen betreft een adequate oplossing. We kunnen het geschil dan voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, behandelaar Mevr. T. van Veen. Zij gaat dan kijken naar de ingeleverde stukken om een nieuwe objectieve beoordeling te geven. Het oordeel van Mevr. T. van Veen is voor NLP Opleidingen Wegener bindend; eventuele consequenties worden door NLP Opleidingen Wegener snel afgehandeld. Mocht dit niet opleveren wat je in gedachte had dan kun je nog altijd het recht nemen om dit juridisch op te lossen, lees ook onze voorwaarden. Klachten en de wijze van afhandeling moeten worden geregistreerd bewaard voor de duur van 1 jaar.

NLP agenda

NLP Opleidingen Wegener is aangesloten bij:

The Society of NLP

nlp 2 logos 171x87Neuro Linguïstisch Programmeren is ontwikkeld om mensen te leren hoe ze hun eigen gedrag positief kunnen beïnvloeden waardoor ze het optimale uit hun leven kunnen halen. Trainer "Kurt Wegener" is officieel gecertificeerd door de grondlegger van NLP Dr. Richard Bandler. 

CRKBO
BGN

Contact

Tel. nr.: 045 542 42 60
Tel. nr.: 06 21 65 02 80

BTW nr.: NL853266499B01
KVK nr.: 58983848

Trainingslocatie:
Bekkerweg 1
6411 EG Heerlen

Trainingslocatie:
Plesmanstraat 59
3905 KZ te Veenendaal

Postadres:
Da Costastraat 1
6416 VP Heerlen