Klachtenprocedure

We streven naar een perfecte dienstverlening voor elke deelnemer. Omdat alle diensten mensenwerk is kan het ook weleens mis gaan. Wanneer je ondanks onze inspanningen toch niet tevreden bent dan horen we dit graag. Samen kunnen we kijken naar een oplossing die voor ons beide werkt. Mocht dit niet tot een oplossing komen dan heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Hoe deze klachtenprocedure werkt kun je hieronder stap voor stap doornemen.

1. Klacht
Een heldere omschrijving van de klacht over onze dienstverlening en of activiteiten van NLP Opleidingen Wegener.

2 Deelnemer
Is afnemer van een van onze diensten van NLP Opleidingen Wegener

Hoe dien je deze klacht in?

Dit kan schriftelijk per post. Om je klacht zo snel als mogelijk te kunnen beoordelen willen we je vragen om je klacht te voorzien met:

• je volledige naam en datum van het schrijven
• zoals boven vermeld een heldere omschrijving
• evt. voorgaande correspondentie als kopie toevoegen dat de klacht nog meer verduidelijkt

Hoe meer relevante informatie je klacht onderbouwd hoe sneller we een oplossing op maat kunnen maken. Deze klacht kun je sturen naar:

NLP Opleidingen Wegener
Afdeling klachtenafhandeling
Da Costastraat 1
6416VP Heerlen

Behandeling van je klacht

Binnen een week ontvang je een schriftelijke bevestiging als ontvangstbevestiging. In deze bevestiging wordt ook vermeld binnen welk termijn we een reactie geven. We streven er naar om binnen 2 weken na de bevestiging te reageren. Mocht het niet haalbaar zijn binnen de gestelde termijn dan ontvang je hierover een schriftelijke reactie. Het kan zijn dat we toch meer informatie nodig hebben en hierom vragen. Hierdoor kunnen we ook een objectieve beoordeling geven voor beide partijen. De klacht zal binnen een termijn van 4 weken afgehandeld moeten worden. Mocht de klacht niet binnen 4 weken behandeld zijn zal de betreffende persoon een schriftelijke kennisgeving ontvangen waarin vermeld wordt binnen welk termijn het wel afgehandeld zal zijn.

Reactie op je klacht
We zullen er alles aan doen om je klacht naar alle tevredenheid af te handelen. Het kan echter zijn dat we toch niet samen komen betreft een adequate oplossing. We kunnen het geschil dan voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, behandelaar Mevr. T. van Veen. Zij gaat dan kijken naar de ingeleverde stukken om een nieuwe objectieve beoordeling te geven. Mocht dit niet opleveren wat je in gedachte had dan kun je nog altijd het recht nemen om dit juridisch op te lossen, lees ook onze voorwaarden.

Werknemers / eigenaren van deze bedrijven hebben gekozen voor NLP Opleidingen Wegener

Wil je op de hoogte gehouden worden meld je dan aan voor de nieuwsbrief: